Languages

Reklamní kalendář firmy Baťa

description

V roce 1894 zahájili tři sourozenci Baťové – Anna, Antonín a Tomáš - obuvnické podnikání ve firmě jménem A. Baťa. Později se jediným majitelem stal Tomáš Baťa. V roce 1924 byla zavedena spoluúčast na zisku a ztrátě a zahájena výstavba moderních továrních budov. Roku 1927 byla, po vzoru Henryho Forda, zavedena pásová výroba, která umožnila radikální zvýšení produktivity práce. Roku 1931 se firma změnila v akciovou společnost.

institution
Národní muzeum - Historické muzeum
subcollection
Sbírka novodobých českých dějin
fund
Obchod a reklama
type
Obchod, reklama a propagační předměty
dating
20. století, 1925
origin
Česká republika, Československo
dimension
Výška: 55 cm, Šířka: 20 cm
material
Papír
technique
Tisk
inventory number
H8-7571

similar subjects